Jun 27

Wizerunki żołnierzy wyklętych na koszulkach coraz częściej. Sprawdź koniecznie naszą propozycję

Mon, 06/27/2016 - 14:10 — admin
Fotografie żołnierzy wyklętych, slogany zagrzewające do walki, kotwica Polski Walczącej, odznaka Dywizjonu 303, herby Rzeczypospolitej i wiele innych oznaczeń z chlubą noszone na ciele przede wszystkim przez facetów – trend na tego rodzaju odzież jest obecna pośród Polaków już od kilku lat i zakreśla coraz szersze kręgi.


Odzież patriotyczna przeżywa swoje, oby nie „pięć minut”. Coraz częściej możemy napotkać na mieście ludzi noszących koszulki, bluzy i kurtki z symbolami polskości, musowo w kolorze bieli i czerwieni. Zobacz co znaleźliśmy na temat: odzież patriotyczna. W ofertach firm specjalizujących się w wyszywaniu tego rodzaju odzieży można znaleźć olbrzymią ilość wzorów i rodzajów, które pozwolą w indywidualny sposób podkreślić jak niesamowicie jesteśmy dumni z bycia Polakiem. Co ciekawe jeszcze dekadę temu firm produkujących biało-czerwone ciuchy było bardzo mało i nie były one tak znane. Obecnie jednak powstają nowe firmy i oczekujemy z napięciem na powiększenie się oferty i świeże pomysły na tym rynku odzieżowym.
koszulka
Źródło: pixabay

Przykładowo, Surge Polonia jest pionierską firmą założoną oficjalnie w 2011 roku i jedną z popularniejszych w naszym kraju. Kolekcje tej firmy promują liczni sportowcy, w szczególności
zapaśnicy. Szyją oni koszulki dla zawodników MMA. Kolejną firmą jest Red is Bad, przeżywająca swój gwałtowny rozkwit. Startowali oni jako e-sklep, dziś posiadają kilka sklepów stacjonarnych w największych miastach polskich. W odróżnieniu od zwykłych marek jak H&M czy Cropp, w procesie szycia jednej bluzki z krótkim rękawem udział bierze aż kilkadziesiąt osób, w tym m.in. dziewiarze, krojczy, graficy, drukarze oraz szwaczki, a taka bluzka powstaje z wysokiej jakości – produkowanej wyłącznie na zamówienie – dzianiny. Dlatego klient może być pewien, że zadbano
o w pełni kompetentne podejście do koszulki jaką nosi oraz, że posłuży mu ona przez lata - .

Ale skąd taki sukces? Główne marki takiej odzieży nawiązują oczywiście bezpośrednio do przeszłości Rzeczypospolitej i patriotyzmu. Red is Bad promuje się jako „marka dla ceniących wolność i dumnych z ojczystej historii”. Z kolei Surge Polonia, której łacińska nazwa oznacza „Powstań Polsko” wymownie pokazuje swój priorytet.
Nie da się ukryć, że te marki trafiają do setek z nas, nie tylko dorosłych ale do młodszych. Dzięki tym markom młodzież polska coraz bardziej interesuje się przeszłością naszej ojczyzny.

Patriotyzm nareszcie jest popularny, możemy otwarcie tak napisać. Bycie patriotą w naszym kraju nie jest już czymś dziwnym, śmiesznym ale czymś powszechnym i pochwalanym. Dlatego nie bójmy się nosić ubrań z orłem na piersi, nie zostaniemy wyśmiani.

(more...)